Friday, July 11, 2008

MCD @ Mid Valley

Huh letih la korang, miscommunication aper pelbagai. Kejap ari jumaat, kejap ari rabu. Kejap KLCC kejap Mid Valley. Confius saya dibuatnyer. Akhirnya berjaya gak, kite berjumpa erk. The best thing Anato banjer!!! Yeah.. parapapa.. I’m luvin’ it!!

I suggested that we meet up at 7.30 at mcd, sebab saya puasa. After a few discussions, we then think that better we go for solat first coz later susah nak solat ramai ngat orang. By 7.45, we all (Asma, Olin, Ila and me) tunggulah kedatangan anato kat mcd tu. Tunggu punya tunggu, sampai pukul 8. Mana Anato ni? Masing2 mulah bising lapar.

8.30, Anato tak datang lagi, kami yang kelaparan ni, belilah sundae dulu. Anato tak reimburse pon duit sundae korang kan.

Anato turned up at 9. Wargh, saya lah paling terseksa sekali. Sebab poser. Oleh itu, saya order double spicy chicken mcdeluxe. Huh, double tu dan saya berjaya habiskan sumer tau. Its not a surprise la kan, I bet everybody knows. Kalo kat Motorola dulu pon. Diorang selalu cakap, “You can only finish your food when we go to mcd”. Hehehe. I’m so lovin’ it.

Then we do catching up stuff. Latest update:

Ato: Dah beli getz kaler biru. (Ato!! Nanti kiter g serdang, bawak pusing2 tau)
Olin: Dah pandai cakap aku, kau. (ni kira update ker?)
Ila: Dah ada 15 org amik insurans ngan dia (sesapa nak insurans contact la cik ila natrah. Ask me for the number)
Asma: Happy ngan Accenture (tak menyesal sungguh dia tinggalkan satyam)
Me: Dah start blogging (Nothing really happening in my life tho) and nak beli honda civic (warghhh..berangannya saya)

Businesswoman yang keletihan

Kami yang masih tersenyum walau kelaparan

Aksi selepas kekenyangan

Sepahnya anak2 dara ni :P

Ila, the camera is here la dear


3 comments:

**mEaSa** said...

wahh..bestnye jmpe ramai2..
olin: ckp aku kau?Wahhhhhhh!!
Asma: tggalkan satyam(read:saya)..hukhukhukk..sedey!
Ila:nnt sy kontek kalo ade nk amek insurans
Anato: Nak tmpg nek Getz gak!
Azriana: ermm...ermm..ape ek..blur..hahaha

Anonymous said...

waduss wadusss azriana..sungguh tak cun gambo ku..next round kite meet up..sy jd cun and bersemangat meneruskan perjuangan..fewittt!!!

Anonymous said...

yana...kite kidnapped gamba2 ni letak kat fwenster kiterrr...eheheheh....gambar kat pizza ngn kak anis hr tu takde ke?