Tuesday, February 9, 2010

read or regret

pernah tak rasa takut sampai nak terkencing, berak, nangis, aper semua ada.  ni bukan setakat butterfly inside ur stomach. ini dah tahap orang utan dalam stomach tau

haa tu la aper saya rasa tadi.

saya ada exam. tapi tak tau kenapa..this time macam rilex jer. rasa malas nak study. sebab rasa subject tu application. so tak payah susah payah.. nak hafal ingat sebiji2 macam mesin fotostate ketika membaca buku.

hari ni pergi ofis macam biasa. sebabnya comapny dah tak bagi amik study leave. maybe diorang rasa kitorang (saya dan boon) abuse study leave tu kot.

by 4.30. tetiba boon tanya semua soalan2 cepumas. like what is object. what is the different between model object and implentation model. dan saya pon mula lah.. is she going to ask such question?

boon menjawab dengan penuh lagak. i think so.. dan lepas tu sibuk2 nak bagi tahu dia tahu semua benda dan setiap inci slide nota2 yang di ajar. tetiba terus kecut perut and oh my... macam mana kalau dia tanya nanti..aper yang boleh di jawab...

nak baca pon dah lewat.. exam pukul 6. dalam lif nak turun pergi basement (carpark) tetiba termenangis dan berkata. boon, do u mind to tell me, what do u know. I'm scared it will come out in exam la.

and on the way nak ke UM. saya sempat habiskan satu chapter. sambil drive sambil baca dan pegang nota. Seriously... maybe sebab takut sangat kot. sampai tak takut.. kalau2 ter accident.
 

No comments: