Friday, February 19, 2010

Jom berangan





Saya suka delta goodrem and rasa sangat teruja melihat dia menyanyi bersama suami.

tiba2 terbayang, saya dan en boyfriend dalam situasi itu... terbang di awang awangan. petang2 lepas minum tea bersama.. en boyfriend memetik guitar dan saya di piano dan terus menyanyi2.. oh indahnya dunia!!

ohhh okie miss little things. cut the crap.

First of all, saya tak tahu main piano, en boyfriend tak tahu main guitar.
2nd. suara kami berdua, boleh menyebabkan gegendang telinga orang di sebelah menjadi pekak seketika. tapi en boyfriend selalu perasan suara dia sedap. :P
ketiga: sila kembali ke alam realiti

x kira nak berangan jugak... shoo shooo everybody

p/s: thinking of making this blog private la

2 comments:

**mEaSa** said...

mari2 pegi karaoke!!
lalala..

Little Things said...

mari mari... hahaha

boleh ker saya nyanyi.. sumbang lah nanti