Tuesday, February 16, 2010

How to pack light?

I used to be a light traveller. Imagine kalau dari penang nak balik ke KL. no matter how long cuti tu, i just need a paperbag to fit all of my stuff. Sangat light kan?

but now, i think, im not good at packing light myself. the other day when i went to ipoh, ada orang tanya. bawak apa banyak2 padahal nak pergi weken jer. haha.. tapi nasib baik apa saya bawak tu semua saya guna.

but still not as bad as my mum la. i think if possible, dia mesti akan pack everything in this house and carry it with her where ever she goes. Kadang2 apa dia pack tak guna pon.

p/s: faris (adik azlan) sangat cute bila dia cakap. kak riana masuk dalam beg faris la. ikut pergi aussie nanti. konfom akak muat dalam beg.

nota kaki to cik siti nuralice: stop reading my blog lah. I dont read ur blog oso.

No comments: