Monday, February 2, 2009

PANAS

Updated: Mungkin sebab saya panas sangat semalam and tak sabar nak balik umah, tukar baju. Atau mungkin hati saya yang panas kot. Inilah hasilnya.....

Saya pakai kasut sebelah lain, sebelah lagi yang lain. Which i realized bila dah turun bawah dan separuh jalan nak balik. Hari tu terpakai selipar toilet (kenapa ada selipar toilet kat ofis? senang nak amik air sembahyang) masa saya dilanda food poisoning. Semalam pulak pakai sandal lain2. Bebudak ofis gelakkan, cakap saya boleh set a new trend!!



Yesterday:
Hari ni cuti ganti tuk Federal Territory Day, tp sebab saya dah drag cuti hari ni ke last week, Friday to get a long holiday, saya terpaksa bekerja hari ni.

Seriously pagi td masa bangun pegi kerja tak ingat langsung ari ni sepatutnya cuti. Bila sampai ofis baru teringat sebab centralized aircond tak bukak. Saya pakai baju ni. Material dia dah la ala-ala sweater. Panas gilllllerrrrrrr. Dah la kat dalam saya pakai tube, sebab baju ni agak low sket kat bahagian chest dia. and now, saya dah macam cacing kepanasan. Rasa macam nak bukak baju jer!!!

Cepat la 5.30.. Tak boleh tahan!!!!

5 comments:

Unknown said...

haruslah saya mengucapkan tahniah kepada awak kerana memilih hari ni utk memakai sweater :D esok jgn lupa bawa winter coat ek :)) nak kita hantar heater tak? hahaha... lamanya lagi nak balik :(

Little Things said...

AzahYgTakSiuman: terima kasih kerana mengucapkan tahniah kepada saya. Malam td saya bermimpi salji turun sebab tu saya pakai sweater. Lebih baik awak bersedia dengan winter coat juga, sebab mengikut ramalam saya esok akan ada ribut salji...
Balik ni saya nak repair heater dekat kereta saya. Pagi td saya check macam ada kerosakan jer

*sambil buat muka nak makan orang*

**mEaSa** said...

haha..kasut lain2.kelakar la awk ni.
*gelak guling2*

Little Things said...

measa: saya rasa saya dah tak betul kot...
*gelak guling2 bersama*

jojo said...

hahaha..awak mmg lawak..main sarung jek kasut..sama mcm fara..kekkeke