Wednesday, February 25, 2009

Saya bencikan orang yang sombong

Seperti yang dikatakan oleh tajuk entry saya.

Tak bermakna anda sombong anda hebat...
Tak bermakna anda sombong, anda boleh lari dari saya...
Tak bermakna saya perlukan pertolongan anda, anda lebih hebat dari saya...
Tak bermakna by putting a lot of roadblock infront me will make me stop chasing you from getting that thing done...
Tak bermaksud anda layan saya macam saya ni robot boleh menunjukkan anda tu lebih hebat dari saya...


My request is simple, dah 3 minggu pon tak siap2 lagi. lepas tu ada hati nak suruh saya buat macam2 baru dia boleh buatkan request saya. Ewahhhhh....


Apekah?

Mungkin sebab dia tak tahu, betapa susahnya saya untuk compensate dengan penangguhan yang dia buat. Sekali lagi saya bencikan orang yang sombong dan banyak songeh

p/s: Takpe kalo anda tak paham sebab tak perlu, saya cuma mahu whining sahaja.

2 comments:

Anonymous said...

senyum itu satu sedekah..senyum2 lah selalu :)

Little Things said...

suke senyum: saya memang sentiasa tersenyum :) tenang dan cool, walau apa pon terjadi kepada saya.