Tuesday, February 24, 2009

Mandi Bunga with a very stunning heels

Okay okay… rilex people. Don't jump to the conclusion yet. Stay put okay..


Asma and I took half day leave, the not so needed half day leave I would say.

Took my shower at gym while waiting for Asma to pick me from office and headed to Mid Valley for lunch at Italiannies. I was so hungry on that time that I finished the complimentary bread and when my pizza arrived, 2 slices and that's it. I couldn't take anymore food.

Lepas tu kami bersama2 pergi ke UM, Nope bukan sebab application untuk master saya tapi…..

I have made Asma apply for her master too.. Yay.. ada banyak geng!! So we went to UM to submit her application form. I've made Asma go round and round at UM. We missed most of the turn, its either we were too busy chatting or I simply couldn't remember the way. Susprise huh, memandangkan dah 4 kali saya ke situ.

Kemudian kami ke mid valley semula

Masuk ke MPH dan saya membeli buku. Suka betul saya ni membeli buku, padahal bukannya ada masa sangat nak membaca. Just so everyone knows buku-buku yang dibeli tahun lepas pon saya tak abis baca lagi. Hurm tak per. Akan saya habiskan buku tahun lepas pada tahun ini dan baca buku yang dibeli tahun ini di tahun hadapan. Hahahahahaha.

Berhenti minum di coffee bean sambil bercatching up dan melihat foto foto hangat Asma di handphonenya. Jeng jeng jeng. Sediam diam asma, jangan tak tau asma juga ada photo hangat tau. Yer kawan kawan mari kiter bergosip.

Melihat jam pukul 6.15, kami melangkah ke pavilion untuk MANDI SUSU, bukan mandi bunga lah. Adalah sangat melegakan dapat berendam dalam air susu panas setelah penat setengah hari berjalan ke sana sini dengan heels. Kaki saya adalah sangat bahagia dengan rendaman itu.

Its already 8, when we finished with our milk bath. Azlan is already waiting for me in Pavillion and made fun of my mandi susu and said that I smells like SAPI.

We then went for dinner together, when i hit my bed its almost 11.30. What a long half day.

Wait. Wheres the stunning heels?

Its here!!

Its actually 4 inches heels but teknik orang yang mengambil gambar membuatkan dia nampak macam dua jer. dan ketahuilah saya sangat suka heels itu.

4 comments:

**mEaSa** said...

wow..stunning gile heels tu.
cantik2..
semua org pon da nk amek master ni.huhu

Little Things said...

measa: yer sangat cantik dan memikat...

hurm jom lah amik ngan kitorg gak

Anonymous said...

smp skrang satu keta bau SAPI..camne?

Little Things said...

bkn gembala SAPI: mungkin petunjuk untuk start gembala sapi.
eh chooppp..

Ada ker orang gembala sapi??