Thursday, February 12, 2009

Dinner together

Often, we couldn't get everybody to turn up for makan2 or minum2 together. But this time, it looks pretty easy to organize a "dinner together". Perhaps, it's the organizer kot. (Memuji diri sendiri)

But at the very last minute, olin have to cancel as she has to work that night for her project deployment.

We eat, gossips and mengutuk sesame sendiri. Itulah aktiviti pon setiap kali berjumpa. And the subject of the night, Ila Natrah.

Ila Natrah yang sumer benda pon dia tak tahu dan ada masalah "bad hair year" bukan day lagi tau tapi year. Sebabnya everytime saya jumpa dia, tak pernah rambut dia dalam keadaan memuaskan. So rambut dan pengetahuan am dia menjadi topic untuk digelakkan. Kesian awak kan….

Here some pictures of the night....

bergambar ala2 "budak sekolah yang baru first time dapat kuar dengan kawan dan berjakun dengan kamera" sambil menunjuk2 kasut yang perasan cantik (tapi kasut saya memang cantik pon kan ila? *rolling on the floor*)

Mesti tengah gelakkan Ila

Pose2 seperti ini memang wajib

BFF!!!

Ni mesti kes gelakkan Ila Natrah lagi

Kami yang semakin usang ditelan zaman.

Nota kaki untuk Ila: Ur not so beautiful picture safe with me.. Hikhikhik


2 comments:

Unknown said...

awak ni... tak baik tau mengutuk! nape tak ajak saya skali :))

Little Things said...

azah: haha.. saya tau awak nie memang. tak per di perjumpaan akan datang.. kiter meriahkan aktiviti mengutuk ila yer... akan saya war-warkan kepada semua