Monday, December 22, 2008

The wedding

Wedding budak sekolah yang ketiga yang saya attend. There's something about the wedding that I don't feel like sharing with anybody. Hehe. Let's keep the story in my safe box for a while.

I've got to see a lot of people, mostly first time jumpa after I left school. Some, I even have forgotten their name. Paling best bila jumpa cikgu sekolah. When he saw me, he goes like "Azriana kan" while I'm busy accessing my memory looking for information "dia pernah ajar saya ker and subject aper?"

All of us were busy catching up stuff which makes us forget to take picture with the bride and groom. Apekah, pergi kenduri tapi buat gathering plak. Tak senonoh betul.

The wedding favor is surah yassin. Interesting! Rather than bagi bunga telur ker, kek or whateva yang selalu orang bagi. Boleh beramal. Dapat pahala selagi orang baca surrah yasin tu.

Tetiba saya jadi paling tinggi menyebabkan Norain tak puas hati. Thanks to my shoes, I am 3.5 inches taller

With Ali Akbar, we used to have some issues back in form 5. He judge me which is so unfair, sib baik lepas dia balik belajar oversea. He called me and say sorry for whateva he did back in school.

With Mashit, satu dorm dengan saya. Selalu bagi tumpang tido kat katil dia(saya sangat penakut dulu).


5 comments:

**mEaSa** said...

erk..skng ni da berani ke?ngehngehngeh

wedding budak skol is a best place for gathering.2+1.haha!

Anonymous said...

camas sgt..
mcm laaaaa die yg nk naik pelamin..

Little Things said...

measa: berani la sket..
kat penang saya tido sorang aper satu bilik tu..

kekadang siap satu rumah tu saya sorang jer...

my driver that day: bukan camas nak naik pelamin. Sakit hati orang lambat dan menyebabkan saya lambat

dynrn said...

weii..mu ni x makan nasik lgsung ke?? kurus kering...subhanaAllah....

Little Things said...

apernya kurus kering. berat oghe dah naik lah.. bakper la mu ni.. mata mu ada problem kot.

measa: moh kiter kecek kelate sinni.