Tuesday, December 16, 2008

In need for....

A husband!!

Yes, you heard me people. It soooooooo hard for me to wake up every morning to go to work for the past few days. So I'm thinking maybe I shud get married and settle as a housewife, full time housewife.

Ada sesapa nak jadikan saya calon isteri? Sesapa yang sudi silalah masuk meminang saya. Hantaran tak banyak, saya tak demand, I just want 2 tray of gifts. One tray of chocolate (jangan bagi choc cadbury sudah) and platinum credit card.

Thats it!!

Hikhikhikhik

8 comments:

**mEaSa** said...

hamboi.platinum card.demand tak hengat.
Uwek!!

Unknown said...

owh.... saya juga nak jd housewife :| bersenang lenang di rumah menggemukkan badan...

Anonymous said...

how would u know u can wake up late if ur a housewife, cik yana oiiii....if ur lucky enough to get a kind husband ok la....kalo dpt husband yg not-so-kind, ntah2 awak kena bgn kol 5 pg, masakkan sarapan yg sedap2 utk dia sebelum dia pegi keje....wahahahaha...baru la betol housewife tu namenye....hehe...hr ni kite menyebok kat blog awak, sbb kite tgh kebosanan n ketensenan tahap gaban...

Little Things said...

measa: haha. okie aper. Kita mintak dua dulang hantaran jer kan. tak mintak ribu2 pon

azah: Yer betul! bersenang lenang di rumah tapi tak nak menggemukkan badan

olin cenot: hahaha. tp lepas dia pergi keja. saya boleh tido sampai kol 10 and lepas tu bangun pergi shopping, spa, facial. bungkus makanan dan balik rumah biler husband saya balik...

naper bosan, naper tension... jom bergosip dengan saya. muahahahaha

Ila Natrah said...

awak nak jd fulltime hsewife? biar btui..

Little Things said...

ila: yerp full time housewife. Part time shopper... Hahahaha

**mEaSa** said...

biarkan die ngn angan2 nye..wahhahhaa

Little Things said...

measa: dengki la tu. Nanti tetiba ada orang pinang saya dan jadikan saya full time housewife parrt time shopper. Saya berlagak denang awak. Hikhikhik