Tuesday, December 2, 2008

Tagged

Saya telah di tag oleh Measa, hehe. Saya tahu awak rindu saya.


Ini adalah gambar saya terkini, hari ini dan baru ditangkap sebentar tadi oleh Ai Cheak. Tapi gambar ni jauh sebab Ai Cheak amik gambar pemandangan di ofis saya sekali. Dan menurut peraturan tag saya tak dibenarkan untuk mengedit gambar ini. Tp actually saya telah sedikit mengedit dengan meng-resize-kan gambar itu.

and as you can see, I'm having a bad tudung day. Jangan tertipu dengan kekurusan kaki saya. Itu adalah ilusi jeans dan kasut setinggi 3.5 inci.

disebabkan ada objek lain dalam gambar, mari saya memperkenalkan mereka kepada anda semua.Anda boleh lihat linux machine saya yang masih belum saya setup sepenuhnya. dan disebelahnya adalah laptop saya yang super duper lambat. Saya ada katalog guardian, watson dan ikea di meja saya. Bila laptop saya buat perangai saya akan mengambil kesempatan untuk menyajikan mata saya dengan benda2 dalam katalog itu.

Becca (housemate saya semasa di penang) pernah tanya, Apakah buku faveret saya. dan saya dengan jayanya menjawab "katalog". Hahaha

6 comments:

me3n said...

takda mangsa tag seterusnya ke? ehehehe.

Little Things said...

hurm, nak buat ker? sila2... jgn malu2

Unknown said...

sebenarnya nak tunjuk jeans baru kah? hahahaha



nota untuk measa: kenapa henpon aku tak bleh nak transfer pic dlm pc nih...bengang plak... (alasan malas nak buat tag)

Little Things said...

oh tidak. jeans itu dipakai untuk aktiviti berdating selepas keja.

ayat cuba menegakkan benang yang sudah basah.

nota untuk awak: awak memang malas!! muahahaha

Anonymous said...

nota utk ajah: haip!haip! sile buat.jgn carik alasan :P

Anonymous said...

: )
really you is it??