Tuesday, December 23, 2008

I want to kill someone


Smoking kills!! I want to kill the person who smoke that cigars. Muahahahaha.

I hate smokers, especially yang jenis kalo nak hembus asap tu main belasah jer nak hembus kat mana2. Yang jenis tak respect orang langsung. dah tau tempat tu tak der pengaliran udara yang boleh mengalirkan udara ke luar. Kat situ lah jugak dia nak smoke. Hisy!!!

Kalo saya ada power Hiro Nakamura akan saya freeze kan masa dan lepas tu letak rokok yang dah dinayalakan kat kedua belah telinga orang yang hisap tu dan juga lubang hidung mereka. Lepas tu unfreeze time. Ini baru betul2 dikatakan berasap!

2 comments:

Anonymous said...

just as long as awak tak pinjam kuasa Abang Peter Petrelli saya sudah :"> hahaha..

setiap kali balik dari opis mesti hati berbunga-bunga lalu kat depan billboard besar ada gambar heroes... hari-hari nampak Abang Peter... hahaha

sila jangan bunuh saya

Little Things said...

hahaha.. kuasa abang peter lagi best kan... sumer kuasa dia ada...

hahah.. saya bukan syler nak bunuh awak. Plus awak tak der kuasa yang saya idamkan :P