Monday, March 16, 2009

Tinjau bukan tinju dan football bukan soccer

Walaupun hari tu saya menang bertinju dengan Boon, tapi entry ini bukanlah mengenai tinju itu..

Mari kita eja bersama2 yer kawan... T.I.N.J.A.U

ada aper dengan tinjau?

Menara Tinjau la...

Saya suka tempat itu, tapi mungkin dia tak...

Mungkin sebab saya tak beritahu dia yang saya ingin ke situ, dan hanya suruh dia memandu ke arah itu.

Memang saya tahu idea itu tidak bernas kerana saya memang tahu perangai dia.

Jika saya tidak ada kesabaran dan ketelitian apabila membuat coding (dont make me start, coz i could rant about this for hours), dia pula boleh dikatakan tidak ada kesabaran dalam mencari jalan dan anda tahu apa yang akan berlaku seperti itu... bleghhhhh.. Ternyata research selama 5 hari tidak akan membuahkan hasil, lesson learnt, saya akan membuat lawatan tapak dahulu lain kali.

So the nite wasnt turn out to be as what i hope it would be

Yang penting saya sukakan tempat itu. Sejuk dan ada banyak lampu..





Saya tak pernah sukakan football/soccer... arghh lebih senang jika dipanggil bola sepak... haaa.. kan senang.. tak confuse lagi...

itu kali pertama saya menonton bola sepak.. Liverpool lawan Manchester United. Selalunya apabila berhadapan situasi dimana dia ingin menonton perlawanan bola sepak, saya hanya akan berpura2 melihat screen tv.. (padahal dalam otak tengah menjelajah midvalley dari satu butik ke satu butik yang lain)

tapi malam itu saya betul2 menonton (bukan berangan sambil berpura2 menonton tau) mungkin sebab environment kat situ. Sorakan penonton membuatkan saya tak mahu ketinggalan dan melihat reaksi mereka2 yang fanatik cukup menghiburkan hati ini...

Lain kali boleh tgk bola lagi... and he said.. "Welcome to my world"

5 comments:

jojo said...

best la awak tgk bole.saya sgt sukeeeeee!

jojo said...

*bola ..hehehehe

Little Things said...

hurm... baru terasa best sket...

kalo tak saya tak faham... objektif dan motif menonton bola :)

iyer bola bukan bole...

Unknown said...

wow sgt romantik..surrounded with kabus..n of course AN iceblended for two..:P
kt ne tu?

Little Things said...

siti: ice choc tu bukan for two la.. straw je ada 2 sebab satu straw dia tu bocor...

itu adalah menara tinjau.. hurm g lah.. best tau