Monday, March 30, 2009

Girls Weekend Out

Bercuti beramai2 adalah sangat seronok terutama dengan kehadiran kamera canggih (namely dslr ape tah sehingga saya malu nak mengambil gambar dengan kamera saya, tapi kamera saya ada function untuk snap banyak2 dan boleh bergambar ala ala model, jakun jugak diorang dengan kamera saya) adalah sangat menyeronokkan.

Yer saya jakun dengan kamera izza, dan menyebabkan saya berpura2 menyuruh mereka tangkap gambar saya yang konon2 tengah snap gambar (ohhh.. sangat jakun okay). Jangan gelakkan kejakunan saya.


Ada gaya photographer tak?

Walaupon tak puas mandi kerana hari pertama hujan dan kemudian kami busy melihat entertainment gadis2 manis yang menjerit meminta tolong kerana takutkan arus sungai yang mengalir deras (tapi mungkin menggunakan ketakutan untuk peluang berpegang tangan dengan abang handsome yang sedia memberi khidmat membantu anda apabila terdengar jeritan)

dan hari kedua diganggu oleh manusia2 gatal yang mengambil kesempatan untuk melihat anak2 dara mandi (ishhh sungguh menyakitkan hati)

Tapi memang air terjun kat situ best, tak tipu! dan sejuk juga.. sehingga memerlukan 30 minit untuk saya warm up (untuk membiasakan diri dengan suhu air yang sejuk) dan bila badan dah boleh terima kesejukan dan mula seronok untuk mengapungkan2 badan dan berenang renang seperti ikan. Dah tiba masa tuk pulang ke chalet pula.

Sesi pillow talk juga agak menarik. Kalo dulu masa sekolah, topik pillow talk lebih kepada masalah kanak2, sekarang ni topik lebih matang dan lebih kepada soal masa depan. Hahahahaha... dan lepas tu tertido beramai2 depan tv.. (konon la nak tgk tv sangat kan)

Terimalah aksi2 kami di Kalumpang untuk tontonan umum. Maaf, aksi2 dalam air tidak dapat dipaparkan kerana telah disekat oleh badan2 berkanun sebagai 18SX. (go and get wild with ur imagination people)

It was really fun. Tak tipu.


Cantik kan?

Ada ala2 newly wed couple tak gambar tengah2 tu? Nice shot izza!


Ahli-ahli rombongan :)


Calon isteri muslimah... doa aper la sampai tersenyum2 tu?



Aksi farid yang baru tersingkir dari AF. Muahahahaha


Dah nak balik dah :(

4 comments:

me3n said...

macam kenal je yang dalam gambo tuh? ;p.

izza said...

hihihi...
nice entry...
tu ler kan tak puas mandi
evendo adelah sejuk...but stil nak gak rendam lame2 dlm tu...

ad3ck:of course la anda kenal...

Little Things said...

ad3ck: Memang kenal, jangan pura2 buat hilang ingatan yer :P

izza: yerp... kena pegi lagi ni.. untuk swimming lesson seterusnya

azah said...

saya tertekan....sangat2 tertekan dengan kerja skrg :|