Friday, September 4, 2009

Im happy but Im sad

Tak faham kan. Saya pon!! But that is what i felt.

Saya tak nak kena tinggal tapi saya tetap akan ditinggalkan.

Saya nak undivided attention tapi saya kena faham orang lain pon require attention

Saya nak ada a very good memory but sometimes circumstances doesnt really allow me to have what i want

Saya jadi sensitif tiba2 dan lepas tu mula lah memuncungkan muka sepanjang 10 cm. Kadang2 dia rasa saya muncung untuk something ridiculous, tapi saya rasa saya ada every right reason to memuncungkan muka.

Saya tengah cari flight ticket, saya harap harga tiket tak akan menyebabkan saya terpaksa rompak bank atau makan roti selama 3 bulan, tapi sampai hari ni, nampak macam impossible jer nak dapat tiket murah. Mungkin sebab saya plan to travel during december kot.

Setiap hari saya cari tiket flight, sampai boon suruh saya automate, tak payah buat manual lagi. Huhu. mungkinkah saya harus consider that suggestion seriously.

** saya ada mid sem exam isnin ni, dan assignment saya yang 30 muka surat. saya baru tulis setengah page jer.. (pressure)

2 comments:

me3n said...

Sekarang dah faham why you are happy but you are sad. ;p. Carik tiket nak ke mana beb?

Little Things said...

hurmm.. faham ker adeck?
nak g aussie.. Nak ikut? Jom...